Pohjois-Satakunnan Vihreiden toimintaa voi tukea monella tasolla

1. Äänestämällä Vihreitä ehdokkaita olet mukana tukemassa kestävää ja oikeudenmukaista politiikkaa

2. Liittymällä Pohjois-Satakunnan Vihreisiin tuet yhdistyksen toimintaa ja pääset tekemään yhdessä Vihreää politiikkaa. Kannatusjäsenet ovat toimintamme perusta!

3. Aktivoitumalla Vihreissä olet mukana toteuttamassa käytännössä Vihreää toimintaa rennossa ilmapiirissä, oman elämäntilanteesi ja ehtimisesi mukaan. Tutustut myös muihin vihreisiin!

4. Asettumalla ehdokkaaksi vaaleissa tuet muita Vihreitä ehdokkaita ja sinulla on mahdollisuus nousta käyttämään parlamentaarista valtaa sen kaikilla tasoilla.

Tapahtumat

Toimintaamme tutustumiseen ei ole kynnystä, sillä kaikki tilaisuutemme ovat avoimia.

Hallituksen kokous on samalla yhdistyksen tapaaminen, johon ovat tervetulleita kaikki vihreät, vihertävät ja vihertämistä harkitsevat. Ennakkoilmoittautumista tai muita muodollisuuksia ei ole, riittää kun astuu ovesta sisään. Tiedot tapaamispaikasta ja -ajasta löytyvät aina yläpalkin kohdasta ”Ajankohtaista”. Lisäksi tiedotamme Facebookissa, sähköpostilla ja Kankaanpään Seudun yhdistystoimintapalstalla.

Ollaan yhteyksissä!

Meihin voi tutustua helposti osallistumalla Vihreisiin tapahtumiin tai olemalla yhteydessä sähköpostilla, Facebookissa tai palautelomakkeella.